Ile dokładnie kosztuje dostawa?
InPost Paczkomat – 11,99 zł brutto
InPost Kurier – 14 zł brutto
Orlen Paczka – 10 zł brutto
Kurier DPD – 23 zł brutto
DPD Pickup – 11 zł brutto
Dostawa jest u nas darmowa przy zakupach za min. 99 zł brutto.
Jaki jest czas dostawy
Standardowo dostarczamy od 1 do 3 dni roboczych. Jest to czas liczony od momentu zaksięgowania pieniędzy, przygotowania paczki oraz jej dostawę. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu.
Kiedy kurierzy dostarczają przesyłki?
InPost
InPost Kurier w godz. 9:00 – 17:00 od poniedziałku do piątku
InPost Paczkomat® 24/7 w godz. 9:00 – 20:00 od poniedziałku do piątku
InPost Paczkomat® Paczka w Weekend w godz. 9:00 – 20:00 od czwartku po południu do niedzieli
Orlen Paczka
Orlen Paczka w godz. 8:00 – 18:00 od poniedziałku do piątku
DPD
Kurier DPD w godz. 8:00 – 18:00 od poniedziałku do piątku
DPD Pickup 9:00 – 17:00 od poniedziałku do piątku
Co jeśli nie odbierzesz paczki?
InPost Kurier podejmuje próbę dostarczenia paczki dwa razy. W przypadku braku doręczenia, paczka zostaje przekazana do nadawcy.
InPost Paczkomat®24/7: Paczka pozostaje w Paczkomacie® 48h od momentu powiadomienia klienta smsem. Jeśli paczka nie zostanie odebrana przez klienta podczas 48h, wraca ona do nadawcy.
InPost Paczkomat® Paczka w Weekend: Paczka pozostaje w Paczkomacie® 48h od momentu powiadomienia klienta smsem. Jeśli paczka nie zostanie odebrana przez klienta podczas 48h, wraca ona do nadawcy.
Orlen Paczka: Paczka pozostaje w automacie lub punkcie 48h od momentu powiadomienia klienta smsem. Jeśli paczka nie zostanie odebrana przez klienta podczas 48h, wraca ona do nadawcy.
Kurier DPD: podejmuje próbę dostarczenia paczki. W przypadku braku doręczenia, paczka zostaje przekazana do punktu lub nadawcy.
DPD Pickup: Paczka pozostaje w automacie lub punkcie 48h od momentu powiadomienia klienta smsem. Jeśli paczka nie zostanie odebrana przez klienta podczas 48h, wraca ona do nadawcy.
Nie wiesz, gdzie znajduje się Twoja paczka?
W każdej chwili od momentu przyjęcia paczki przez wybranego przewoźnika, możesz sprawdzić jej status. Aby śledzić przesyłkę, należy kliknąć w link, który dołączony jest w podsumowaniu zamówienia.